4.3.10

Na dobry początek

Kocham poznawać świat. Żyję od wyjazdu do wyjazdu. Nie trzeba mnie długo namawiać do spakowania walizki i kupienia kolejnego biletu. Nie musi być daleko. W każdym miejscu można coś zobaczyć, przeżyć, poczuć. Przeglądałam ostatnio stare zdjęcia i różne zapiski z podróży. Z wielkim smutkiem stwierdziłam, że tak dużo zapominam... Miejsc, szczegółów, nazw, smaków, zapachów. Porozrzucane po folderach zdjęcia powoli zaczynają się mieszać. Wspomnienia się zacierają, zlewają ze sobą. Co wtedy czułam? O czym myślałam? Chciałabym, żeby to, co ważne zostało. Może ten blog pomoże? Zapraszam Was do wspólnej podróży!

1 komentarz:

  1. Zgadzam się,jeśli się podróżuje to z biegiem czasu zapomina się dużo rzeczy,lub zaczynają nam się trochę mieszać.
    M.in.dlatego też założyłam bloga :)
    POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

TOP