21.10.10

Tureckie lenistwo - 6 islands cruise

Oludeniz rejs 6 wysp
Przyszłam dziś do domu i od razu włączyłam płytę Tarkana. Dudu Dudu, Kuzu Kuzu... lubię jego muzykę. Dodaje mi energii w ponure popołudnia, takie jak dzisiejsze. Przenosi wspomnieniami do pięknych chwil spędzonych w Turcji Egejskiej. Dziś chciałabym Wam pokazać trochę zdjęć z rejsu 6 wysp, który zaczyna się i kończy w miejscowości Oludeniz, jednej z moich ulubionych na tureckim wybrzeżu.
Łódki wypływają tuż po śniadaniu. W Morzu Egejskim uwielbiam te duże, bujające fale, które często utrudniają wejście na pokład. Załoga pomaga, ale co z tego, skoro finalnie i tak wszyscy są oblani słoną wodą. Warto o tym pamiętać i dobrze zabezpieczyć ważne rzeczy, takie jak aparat czy pieniądze.
Oludeniz piękne widoki
Od pierwszych minut rejsu widoki zachwycają. Kolor wody i roślinność w tej części Turcji są dla mnie spełnieniem marzeń. Kolor wody - idealnie turkusowy. Do tego jaskrawa zieleń drzew piniowych. Jest tak wyraziście, że aż kręci się w głowie. 
Oludeniz grobowce w skałach
Zaskakuje też czystość wody, jej przejrzystość - z pokładu dość wysokiej łódki idealnie widać ryby. W czasie rejsu pływaliśmy od zatoki do zatoki.
Były postoje na kąpiel, na spacery, odpoczynek. Wybrzeże Likijskie jest piękne. Piękne, piękne, piękne! Połączenie gór z morzem jest dla mnie idealną scenerią. Nie można się napatrzeć! Rejs 6 wysp jest bardzo relaksujący, serdecznie Wam polecam, jeśli będziecie w Oludeniz na urlopie.

5 komentarzy:

  1. ojj tak morze+góry to najlepsze wg mnie połączenie :) wspaniałe widoki i ten kolor wody...
    szkoda ze nasz Bałtyk taki smutny i szary, i że tak płasko

    OdpowiedzUsuń
  2. o Boże, rozleniwiłam się czytając ten post i oglądając te cudowne widoczki! A jeszcze cały piątek w pracy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne widoki, też lubię przeglądać fotografie z podróży i wspominać. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie turkusowo!
    Też chcę tam poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń

TOP