16.1.11

Barcelona zimą - czy warto?

Sezon wyjazdowy roku 2011 uważam za oficjalnie rozpoczęty. Ostatnie cztery dni spędziłam w boskiej Barcelonie. Długo zastanawiałam się, czy to miasto zimą jest dobrym pomysłem. Otóż jest fantastycznym pomysłem! 19'C, słońce, znacznie tańsze niż w sezonie noclegi, brak tłumów w popularnych turystycznych miejscach. Słońce wstaje ok. 9, zachodzi tuż przed 18. Mandarynki rosną na drzewach, życie toczy się rytmem wiosennym, ale w lekko zwolnionym tempie. Są też oczywiście minusy, jak to, że nie wszystkie atrakcje są teraz czynne, ale... Nie ma ideałów, jak mówią. Coś za coś. Ja jestem zadowolona, bardzo!

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tej Barcelony, tak pozytywnie :-) To co się w Polsce dzieje przechodzi wszystko....

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zazdroszczę i czekam na resztę zdjęć!!!
    A nam pozostaje czekać na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. 19 stopni, mandarynki na drzewach i spokój?! no i jak tu nie zazdrościć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest czego, muszę nieskromnie przyznać ;) Cieszę się, Olivia, że wróćiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci! Co trzeba zrobić aby tak często podróżować i to w tak niesamowite miejsca ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale spędzone cztery dni. To musiał być naprawdę cudny czas - mandarynki na drzewach, słoneczko i ta temperatura, a w ogóle Barcelona!
    Czekam z niecierpliwością na więcej zdjęć!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hemero - w moim wypadku, oznacza to wiele oszczędzania na codziennych przyjemnościach, ciuchach itp. rzeczach, długie polowanie na naprawdę tanie bilety, spanie w najtańszych miejscach. Nic się nie może równać nawet ze spacerem w pięknym miejscu, żadna kiecka czy obiad w dobrej restauracji... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zazdroszczę. Ale tak pozytywnie. Fajnie, że przywiozłaś tu trochę ciepła i zapachu mandarynek :)
    Dokąd teraz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście będzie więcej zdjęć z Barcelony, prawda? Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie, będzie, oczywiście!!! :) A następny w kolejce... Rzym, ale dopiero w marcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Barcelona jest fantastyczna, miło wspominam pobyt w niej w studenckich czasach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ja też bym była zadowolona z takiego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Ajka!
    Przypadkiem trafilam na Twoj blog i jestem zaczarowana... W sobote wybieram sie do Barcelony po raz pierwszy i zobacze to wszystko na wlasne oczy!:) Mam tylko nadzieje, ze pogoda dopisze izwiedzanie bedzie udane:)
    Pozdrawiam!
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Barcelona jest warta odwiedzenia o każdej porze roku!

    OdpowiedzUsuń

TOP