11.2.11

Opowiem Wam bajkę, jak Gaudi oczarował Ajkę...

Barcelona jest pięknym miastem. Ale według mnie gdyby nie Antonio Gaudi, byłaby po prostu pięknym miastem, jakich wiele. Lubię sztukę nieoczywistą, zachwycającą barwami, płynnością. Fascynują mnie kolory, fantazyjne kształty, mozaiki, ciekawe pomysły. Podziwiam ludzi, którzy mają swoją wizję i bronią jej pomimo oporu innych osób. Dzięki Gaudiemu Barcelona jest dla mnie jak bajka. Jak zdumiewający sen. Sen, w którym wszystko zdarzyć się może, jeśli tylko mocno się pragnie. Jest jak marzenie, w którym można się zatracić i stracić kontakt ze światem. Dzięki Gaudiemu, Barcelona jest dla mnie taka, jak ją ją odbieram - niezwykła. c.d.n.

10 komentarzy:

  1. Dokładnie,jego dzieła są bajkowe,pełne fantazji...niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, urok Barcelony na pewno w znacznym stopniu zawdzięcza się Gaudiemu

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ją niestety jedynie z ilustracji ale i tak niezmiennie stoi bardzo wysoko w moim rankingu najciekawszych miast... w tym wypadku wciąż jeszcze ocena oczekuje na weryfikację z rzeczywistością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak, Gaudi, coś wspaniałego...architektura pobudzająca wyobraźnię!

    OdpowiedzUsuń
  5. To właśnie takie postacie nadają miastu niepowtarzalny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie ciagnie do hiszpanii i pewnie tam pojade moze niekoniecznie do barcelony :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hiszpania jest bardzo różnorodna, każdy znajdzie coś dla siebie. Mi się marzy Galicja i Andaluzja :) Tę pierwszą muszę odwiedzić przy okazji jakiegoś wypadku kolejnego do Porto, a Anzaluzja to na osoby wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez tylko ze zdjec znajomych, z bloga i albumu znam sztuke Gaudiego. Moze kiedys i mnie tam los zaniesie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać, kiedy poznam urok Barcelony, tym bardziej, że tak jak ty, lubię tego rodzaju sztukę! :))

    OdpowiedzUsuń

TOP