29.3.11

Wieczna wiosna na Maderze. Magazyn CLAUDIA 04/2011

Niektórzy pewnie pamiętają, że w lutym na Facebooku wspominałam Maderę. Czemu? Napisała do mnie Pani Elżbieta Wichrowska z magazynu Claudia z pytaniem, czy chciałabym opowiedzieć czytelniczkom o tej przepięknej wyspie? Nie trzeba mnie było długo namawiać! Uwielbiam ten kierunek i bardzo lubię opowiadać, więc efekt naszego spotkania znajdziecie w kwietniowym numerze czasopisma. W kioskach powinien pojawić po 27 marca. Zapraszam do lektury i pozdrawiam z mojej ukochanej Portugalii :) Link do pełnego artykułu zamieszczonego w sieci - klik

21 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Chyba też kupię gazetkę :)))
    Pozdrawiam z kraju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ajka!!! I ja bym chciala kupic ten numer Claudii, ktorej w zasadzie w ogole nie kupuje, ale dla takiego artyklu - musze koniecznie!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ajko!
    I tak Ci zazdroszczę, że jeszcze TAM jesteś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) zaglądnę do kiosku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością przeczytam.
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, już zamawiam u koleżanki w PL zakup Claudii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja juz mam nabylam, przeczytalam i obejrzalam.
    CZy to Twoje fotki Ajka w Claudii?
    Sa rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, ze sie podoba :)
    wildrose - nie, zdjecia pochodza z bazy z ktorej korzystaja czasopisma. Za to z tekstem mam duzo wspolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok, dzieki, myslalam, ze Twoje sa tez zdjecia.
    Pewnie, ze mi sie podobalo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Wcale się nie dziwię, że się spodobało! Czekam na kwietniowy numer i życzę kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  11. elfii - kwietniowy jest już w kioskach od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A widzisz ja w gazetach nieprzytomna ostatnio! i tak w ogóle wyrzucona poza realny świat!
    dziękuję za info! z rana dreptam do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nio i właśnie ja się rozglądam po Twoim blogu a tutaj taka miła niespodzianka i odnośnik do Twojego artykułu!! jak dobrze!!
    wybacz mój brak rozgarnięcia!
    może kiedyś wróci do mnie normalność?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wróći wróci spokojna głowa ;) Pomyśl, że zawsze są gorsze przypaski (Black Swan, hehe) więc nie jest z nami aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń

TOP