4.5.11

Sycylijskie pomarańcze?

Tuż przed Bożym Narodzeniem zrezygnowałam z pracy. Od tego czasu trochę odpoczywałam, trochę się doszkalałam i dużo podróżowałam. Szczerze mówiąc, byłam pewna, że do późnej jesieni nie wyjadę już nigdzie. A tu niespodzianka... Znalazłam pracę, tak jak wcześniej w biurze podróży, zapowiadającą się bardzo przyjemnie. Zaczynam 16 maja, a wcześniej zaproszono mnie na wyjazd szkoleniowy na ........ Sycylię! Zawsze marzyłam o tej wyspie. Ruszam na nią 7 maja. Program jest piękny, poza pracą mnóstwo zwiedzania! Wracam po tygodniu. Cieszę się bardzo, pracę rozpocznę pełna dobrej energii! Do soboty już niedaleko, do zrobienia dużo, więc na blog wrócę w połowie maja.

17 komentarzy:

  1. wielkie gratulacje, czekamy na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! od dawna marzy mi się Sycylia, będę więc niecierpliwie czekać na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wróć na blogi, wypoczęta i mnóstwem zdjęć.
    Gratuluję pracy i wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Taka praca na pewno dostarczy wielu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No co za wspaniały początek pracy - gratuluję :)Udanego wyjazdu, smacznych pomidorków i wracaj wypoczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super!
    Życzę Ci cudownego pobytu na Sycylii i przepysznych pomidorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowej pracy!
    Ach, jak cudownie, że będziesz miała okazję skosztować sycylijskich dobrodziejstw... Prawda, że smakuja obłędnie i zupełnie inaczej, niz te z polskich warzywniaków :)
    Uwielbiam włoska kuchnie :)
    Czekam na relacje z podróży!
    Dużo słonka!

    OdpowiedzUsuń
  8. na pomidory to chyba nawet tam jeszcze za wcześni? ale może się załapiesz na pomarańczową końcówkę?
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomidory bardzo smaczne jadłam już w marcu w Rzymie, więc nie tracę nadziei :)

    Dziękuję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję nowej pracy, życzę wielu sukcesów i satysfakcji

    OdpowiedzUsuń
  11. ah. brawo! zapowiada się super praca i super wyjazd :D
    baw się dobrze!

    Ola eM :)

    do zobaczenia po Twoim powrocie i wreszcie po moich maturach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluje i czekam na zdjecia z Sycylii, ktora kiedys zwiedzilam i polubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pojawił się, sam, dziś....... :|

    OdpowiedzUsuń

TOP