12.6.11

Najpiękniejsza plaża Sycylii

Zawsze wydawało mi się, że Sycylia posiada wyłącznie plaże o grubym, dość ciemnym piasku. Faktycznie, wiele z nich tak wygląda, jednak wybrzeże tej pięknej wyspy jest niesamowicie różnorodne. Każda plaża jest zupełnie inna.
Większość mi się podobała, jednak nie zachwycała. Ostatnim hotelem jaki oglądaliśmy w czasie wyjazdu był hotel Fontane Bianche, położony we wschodniej części Sycylii, na południe od miasta Syrakuzy i niedaleko Noto.
Hotel zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Jest skromny, ale klimatyczny, a obsługa przemiła. I jedzenie... to był jeden z najlepszych i najbardziej leniwych posiłków w czasie naszego pobytu na Sycylii! Grillowane warzywa, świeża ricotta i pieczona ryba. Później różne ciasta i szatańsko mocna kawa.
Kiedy po lunchu wyszliśmy na zewnątrz i zobaczyłam hotelową plażę to jedyne, co byłam w stanie z siebie wydusić to dość piskliwe "WOW".
Drugiej takiej na Sycylii nie widziałam. I według słów naszej pilotki, ta jest naprawdę wyjątkowa. Taki kolor wody też widziałam tylko w tym miejscu. Uzasadniona wydała mi się nawet opcja dopłaty do widoku na morze.
To dla mnie rajska plaża. Idealnie biały, mięciutki piaseczek delikatnie muskający stopy. Woda we wszystkich odcieniach błękitu, z niewielkimi falami. I duże palmy - jedne z nielicznych jakie widziałam na tej wyspie. Przepiękna i czarująca. Dla mnie najpiękniejsza plaża tego wyjazdu.

11 komentarzy:

  1. O kurcze,pięknie!
    Morze i plaża...tylko mnie tam brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tam pięknie! i tytuł posta dobrany znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, kolor wody jest niesamowity - a to tylko zdjęcie. W naturze jest pewnie jeszcze bardziej błękitne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdzie takiej plazy nie widzialam w Italii na Sycylii tez nie! Faktycznie rajska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, ładnie... coraz bardziej żałuję, że nie wysłali mnie na lato na Sycylię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to unikat na Sycylijską skalę :) Mi się w ogóle bardziej kojarzy z Karaibami niż Europą ;)

    Ewa - co się odwlecze....... jak mawiają :) Mogłabym pomieszkać na Sycylii. Dla kuchni i tego cudnie leniwego trybu życia.

    OdpowiedzUsuń

TOP