25.11.11

Greckie wyspy Paxos i Antipaxos cz. IV

Dzisiaj już ostatnia część naszej wspólnej wyprawy na urokliwe wysepki Paxos i Antipaxos. Kilka ujęć z okolic portu w Gaios, stolicy wyspy Paxos. To było spokojne popołudnie, poza sezonem.
Przy porcie jest bardzo dobra lodziarnia, prowadzona przez Włocha. Lody były kremowe i tak pyszne, że dla nich ostatecznie zrezygnowałyśmy z dalszego zwiedzania, siedząc pod parasolem. 
Tutaj, podobnie jak na samym Korfu, bardzo widać włoskie wpływy.
Powyższy piesek również postanowił, że nic nie robi, tylko odpoczywa :)
Jedna dziewczyna spóźniła się na zbiórkę... i statek postanowił odpłynąć bez niej. Kiedy już byliśmy 500m od brzegu, ktoś zobaczył, że dziewczyna biegnie promenadą... statek wrócił. Ciekawa jestem bardzo czy faktycznie byśmy odpłynęli gdyby nie została zauważona przez mocno przejętą Brytyjkę?

12 komentarzy:

  1. Och, marzenie, być jak ten leniwy grecki psiak ze zdjęcia:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. My byśmy NIE wrócili, co więcej, pewnie byśmy przyspieszyli z odpłynięciem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze jest to, że owa dziewczyna na statku zostawiła większość rzeczy wzięła tylko mini torebeczkę z portfelem i ręcznik i wyszła ubrana w samo bikini i pareo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za słońce, wspomnienia, relację..
    w Warszawie pochmurno.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja bym się teraz chciała znaleźć w takich okolicznościach przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam niesamowicie pięknie!
    W Polsce szaro, buro i ponuro, a mimo grudnia nawet śniegu nie ma... ;) Brakuje mi takich widoków...

    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj.
    Czytam właśnie ciekawą książkę o podróżach.
    Autor opisuje miejsca w których bywał.
    Pomyślałam o Tobie,że może Ci się spodoba.
    Ja przeczytałam już 3/4 książki.
    Dawid Rosenbaum "Zapachy miast" :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałam sobie Grecję na Erasmusa, a teraz, jak oglądam Twoje zdjęcia, to jeszcze bardziej chcę :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lody potwierdzam doskonałe.Na dowód, w miarę wolnego czasu, link poniżej.:)
    http://gabi-ostatniaprosta.blogspot.com/2013/05/paxos-i-antipaxos-czesc-ii.html

    OdpowiedzUsuń

TOP