12.1.12

Paleokastritsa cz. II - Rajska Plaża

O ile sformułowanie Paradise Beach brzmi imponująco, o tyle plaża na którą płynie się z portu w Paleokastritsa jest co najwyżej ładna. Zatoka od strony wody wygląda jednak jeszcze lepiej niż z lądu.
Po pierwsze - woda. Piękny turkus o wielu odcieniach. Po drugie - jaskinie i groty w skałach, pod które podpływaliśmy.
Zagubione plażyczki z niewieloma osobami przypływającymi  na nie indywidualnie wynajętymi łódkami i katamaranami.
Na mnie największe wrażenie zrobiły klify, stromo opadające do morza Jońskiego, z przepiękną fakturą różnobarwnych skał.
My płynęłyśmy takim oto wynalazkiem ze szklanym dnem, ale przyznaję, że nic ciekawego pod wodą nie zaobserwowałam.
Kilka godzin wolnego - na kąpiel, opalanie, kurczaka z grilla. przyjemnie chłodna, dzień przyjemnie upalny. Duet idealny.
Przypłynął do nas nawet pływający bar z lodami i zimnym piciem. Nawet ja, mimo że na urlopie zwykle chodzę i szukam.. czasami lubię po prostu odpocząć na piasku pod kolorowym parasolem :)

12 komentarzy:

  1. No proszę, Ajka na plaży ;)
    Nie można się oprzeć takiej plaży, wodzie, widokom
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. faktura klifów rzeczywiście wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre zdjęcia przypominają mi nieco Ponta da Piedade z Algarve. Ładne miejsce. I jedno, i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam komentarz, ale się nie wyświetlił :( Pisałam, że na niektórych zdjęciach przypomina mi to Ponta da Piedade z Algarve (do, do którego o mało co nie dojechałyście przez pomyłkę w naszym biurze :) Bardzo ładne miejsce. I jedno, i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc za okno, chyba nie ma nikt innych marzeń jak poleżeć parę chwil na takiej plaży:P

    OdpowiedzUsuń
  6. k. - poniekąd nie miałam wyboru, bo mnie tam wywieźli więc musiałam "wysiedzieć" ;)

    Ewa - też mam takie skojarzenia, ale już przy każdych klifach pisałam że kojarzą mi się z Ponta da Piedade więc tym razem odpuściłam ;)

    krecica - patrząc za okno to ja marzę jedynie by móc zapaść w zimowy sen ;)

    Ola, Beranek - :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miejsce urocze, rajskie! Jak pomarzę co bym tam robiła od razu humor mi się poprawia!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, sam widok słońca i plaży automatycznie poprawia nastrój w te brzydkie dni!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda pięknie, przypomina mi Piedade w Portugalii, bardzo lubię takie miejsca, nie miałam jednak okazji popluskać się przy klifach, a raczej nie miała odwagi ... :)

    OdpowiedzUsuń

TOP