25.1.12

Sycylijskie wspomnienia

Kilka dni temu Ewa ogłosiła na swoim blogu konkurs. Mnie nie trzeba długo namawiać. Nie chodzi wcale o nagrody a o to, że dostaję pretekst żeby zrobić coś kreatywnego i ciekawego.
Zadanie polega na tym, aby w portalu będącym wirtualną tablicą korkową Pinspire umieścić kolekcję zdjęć z kraju, który bardzo nas interesuje. Miejsc, ludzi, zabytków, jedzenia itd.
W pierwszej chwili uznałam za oczywiste, że będę robić tablicę o mojej ukochanej Portugalii. Ale... to już się robi trochę nudne ;)
Usiadłam, pomyślałam - gdzie bym chciała wrócić z miejsc które już widziałam? Odpowiedź była prosta - SYCYLIA! Ta wyspa zachwyciła mnie niesamowicie i jestem pewna, że chcę zobaczyć ją jeszcze raz, bo wiele zostało jeszcze do poznania.
Sycylia to smaki, zapachy, dźwięki. Ja tę wyspę odczuwałam wszystkimi zmysłami. Miejsce z charakterem. Fascynujące, ale bardzo różnorodne. I to chciałam pokazać na mojej tablicy. W tym wpisie kilka zdjęć które wybrałam, a całość TUTAJ. A może i Wy się skusicie na podpięcie Swoich Wspomnień? :)

!!!! Aktualizacja: po ogłoszeniu wyników okazało się, że moja Galeria Wygrała :) !!!
 

16 komentarzy:

  1. fajny pomysł, nie wiem jednak czy moje umiejętności technologiczne pozwolilyby mi w nim uczestniczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne fotki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Portugalia - nudne...
    Nie poznaję Cię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy temat jeśli jest "przewałkowany" robi się nudny. Kocham Portugalię, ale są też inne piękne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusząca ta Twoja Sycylia :) Ale chciałabym tak teraz trochę tego słoneczka :)
    Kochana, a nie myślałaś, żeby dawać zdjęcia w większym rozmiarze, są tak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa :)

    w drodze - myśałam o tym, ale zmiana rozmiaru w 250 zdjęciach by wymagała zmiany opisów 250 notek, bo są dopasowane do małych zdjęć... A ja chyba nie mam na to ani czasu ani chęci, bo jest tego zbyt wiele

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nie musisz chyba wstecznie. Ja nie musiałam. Po prostu jak wstawiam teraz to daję opcję "bardzo duże" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle, że ja jestem takim upierdliwym typem, że wszystko musi być "idealnie", więc jeśli część by była bardzo duża, a część nie to by mnie to uwierało i denerwowało. Tak mam, niestety, ciężka cecha charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna kolekcja! zarejestrowalam sie tez na Pinspire.pl super stronka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Włochy są moja miłością, ale póki co nie jest mi dane tam pojechać. Szkoda że z tymi biletami się opóźnia. Ja właśnie zabieram się za wrzucenie z fotek z 2 dnia w Pradze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Wspaniałe kompozycje poukładałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dwa miejsca, do który ciągle chcę wracać. Jedno z nich do Łeba, drugie to Tunezja. Zwykłe miejsca, mało ciekawe zdaniem wielu osób, a mnie ciągle tam ciągnie ...

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie tam jest, piękne te zdjęcia :) oj rozmarzyłam się, a pod ręką "Ojciec chrzestny" leży :)

    OdpowiedzUsuń

TOP