21.2.12

Algarve. Biało-niebieskie.

Restauracja w Praia da Rocha
Pracując nad konkursową, sycylijską galerią, po raz pierwszy skusiłam się na zestawianie ze sobą zdjęć i muszę przyznać, że spodobała mi się ta zabawa. Trzeba trochę pokombinować i poszukać wspólnych cech, ale efekty są naprawdę ciekawe. Dziś pokażę Wam Algarve w barwach biało-niebieskich.
Wakacje w Praia da Rocha
Myślałam, że wyczerpałam wątek tego wybrzeża Portugalii, ale przeglądając zdjęcia uznałam, że jeszcze coś fajnego i ciekawego da się z nich wykrzesać :)
Portugalia drzwi
Ostatnio pisałam o żółto-złotej, słonecznie ciepłej i miłej dla oka Lizbonie. Dziś dla kontrastu chłodne odcienie, przywołujące w myślach wspomnienia z Grecji. 
Idealne w upalne dni, kiedy żar leje się z nieba. Lekka bryza od oceanu połączona z tymi dwoma zimnymi barwami działa orzeźwiająco i kojąco. 
Jasne, że Algarve ma wiele więcej odcieni. Nie jest monotonne, ale ja dziś zapragnęłam właśnie white and blue, tak dla równowagi.
Tworząc tę małą galerię przeniosłam się na chwilę na południe Portugalii. Poczułam wiatr we włosach, charakterystyczne zapachy i dźwięki. Zrobiło mi się ciepło i przyjemnie. Kocham wspomnienia za to, że ogrzewają.

15 komentarzy:

  1. Cudny klimat, fajne zdjecia... z niecierpliwoscia czekam na jakies relacje z Porto :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały i niebieski... Jak myślę o Algarve to chyba też te kolory przychodzą mi do głowy. I piaskowo-żółt0-pomarańczowy kolor klifów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże, jak ja tęsknię do takich kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za oknem tak szaro, buro, po śniegu zostało błoto a u Ciebie wszystko w kolorze blue. Z chęcią spakowałabym walizkę i choć na chwilę przenieść się w te kolorowe rejony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna seria!...i to ciepełko...
    Też kocham słońce i lato.
    Myślałam,że w tym roku ominie mnie zima,ale niestety w Serbii też zaszalała.50 lat nie było tu takiej zimy...ale miałam pecha(wściec się można)
    Dlatego moje zdjęcia ciągle ze śniegiem,ale już idzie wiosna :))
    P.S.
    Trochę czasu tu już jestem i jeszcze może wiosnę zobaczę.Jestem z mężem w delegacji :))
    Pozdrawiam prawie wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. sprawdzają się u Ciebie te moziaki zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia,idealnie oddaja klimat lata! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja zatęskniłam za Portugalią !
    Piękne kolaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że niebieski tam króluje. Twoje zdjęcia o tej porze roku przywołują oddech lata. Zamykam oczy i już tam jestem. Ładnie je zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia i miejsca.. Oglądając takie zdjęcia jeszcze bardziej tęsknie do lata..

    OdpowiedzUsuń
  11. takie same kolory zabrałam z Grecji...:) Barcelona to bajka zupełnie innego koloru

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko muszę przyznać, że to zestawianie zdjęć wychodzi Ci znakomicie. Nie dość, że każde zdjęcie z osobna jest wspaniałe to jeszcze stworzyłaś z nich fascynujące pary. Do tego moja ulubiona wakacyjna kolorystyka. Od razu zapomniałam o paskudnej pogodzie za oknem i zrobiło mi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń

TOP