12.9.12

Wizyta w mieście Korfu cz. I

Od kilku dni tęsknię za morzem. Ale jak mocno! Za jego kojącym kolorem i przyjemnym szumem. Za kąpielą w chłodnej wodzie w ciepły dzień. Za zwyczajnym siedzeniem na plaży i wpatrywaniem się w nadpływające fale. Ostatnio było o suchej pustyni, więc w dzisiejszym wpisie o stolicy wyspy Korfu zacznę od pokazania morza, zanim przejdziemy do samego miasta.
W Korfu, zwanym przez miejscowych Kerkyra byłyśmy tylko jeden raz i to znacznie krócej niż początkowo przewidywałyśmy. Nie było okazji do kąpieli. Plaż w mieście chyba nie ma, ale jest kilka kąpielisk, gdzie prosto ze skałek lub długiego pomostu można wejść od razu do wody.
A ta w Morzu Jońskim jest naprawdę cudowna. Bardzo przejrzysta, czysta i zniewalająca kolorem. W większości kąpielisk które miałam okazję widzieć na wyspie było dość płytko, kamieniście i chłodno.
To taki mały, niebieski wstęp do dalszych zdjęć z miasta, które mocno mnie rozczarowało, kiedy byłam na miejscu, a oglądając teraz zdjęcia właściwie nie wiem dlaczego? Już niedługo będziecie mieli okazję aby je zobaczyć i wyrazić swoje zdanie. A może ktoś z Was już tam był?

11 komentarzy:

  1. Nie bylam, czekam wiec na zdjecia, zebym mogla sama ocenic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam byłam:) dla mnie za bardzo włoskie jak na Grecję, ale w sumie łande

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest nas już troje, tęskniących za morzem: Ty, ja i mój mąż ;) Nie byłam na Korfu i chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem kolejne spojrzenie utwierdza nas w naszym zdaniu, a czasem patrzymy zupełnie inaczej, życzę tego drugie spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez wlasnie tesknie za morzem, ale jeszcze tydzien i moze nawet sie pokapie:)
    piekne morze, ciekawa jestem miasta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor wody.. Chciałoby się tam być!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do moich oszklonych ścian też bym takowe chciała ale kto będzie je mył? Oto jest pytanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie teraz marzy mi się Grecja :) A te piękne zdjęcia nie pomagają... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Woda cudowna!...ten kolor,ach :))
    Zdjęcie 3 fantastyczne.
    Pozdrawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłem tam na wakacjach. Piękne miejsce. Warte zobaczenia. Woda taka jak na zdjęciach... ech!

    OdpowiedzUsuń

TOP