14.10.12

Malta. Spisane na gorąco.

Dwa ostatnie tygodnie pełne były atrakcji. W pierwszym zostałam nagle bez pracy i miałam ochotę położyć się i popłakać, ale uznałam, że to nie ma sensu. Na szczęście, bo kolejny tydzień przyniósł mnóstwo pozytywnych emocji. Było słońce, był wiatr i morska bryza. I kolory - od bladych pasteli po nasycone barwy balkonów oraz wszystkie odcienie błękitu. Było wino, pyszne jedzenie i polowanie na coraz ciekawsze kołatki na drzwiach stylowych domów. Nie było muzyki, nie wiem czemu, ale mało jej jakoś na wyspie. Była cisza i odgłosy miasta. Chwile refleksji przechodzące w obserwację ludzi, ich zachowań i przyzwyczajeń. Były zachwyty i rozczarowania (tych drugich znacznie mniej!). Była ciekawość. Bo Malta jest pięknym miksem kultury arabskiej, brytyjskiej i włoskiej. Połączenie trochę szokujące, mocno fascynujące i sprawiające, że jest ona bardzo wyrazista. Można polubić lub nie. Ja polubiłam. Przywiozłam dziesiątki wspomnień i setki zdjęć. Czas na relację. Jesteście gotowi? :)

14 komentarzy:

  1. Ola, wczoraj wieczorem wróciłam do Polski, ale nie jestem jeszcze dostępna w Warszawie, po środzie będę się odzywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny widok na twoimi plecami!Malta jest mi zupelnie obca, wiec jestem ciekawa! AR

    OdpowiedzUsuń
  3. CZekam na relacje, zapowiada sie, jak zwykle ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - widok na plecami to la Valetta widziana z portu w Sliemie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czekam na relację :) I może garść ciekawych porad praktycznych ponieważ chętnie wybrałabym się na Maltę.. Może w przyszłym roku?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. AsiaB - myślę, że pod koniec relacji zrobię wpis o kosztach, komunikacji, jedzeniu itd

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że i ja bym taką mieszankę polubiła, a zdjęć nie mogę się już doczekać...
    Pozdrawiam ciepło,
    Sol :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malta pozostawia po sobie niezatarte wrażenie...Cos o tym wiem:http://lifegoodmorning.blogspot.com/2012/10/marsaxlokk-i-odeczki-luzzu.html

    OdpowiedzUsuń

TOP