16.7.13

Praia da Rocha w blasku słońca

Mam wrażenie, że o Praia da Rocha napisałam już wszystko, co można było napisać. Temat powracał wielokrotnie, ale zostało jeszcze kilka zdjęć.
Są pełne słońca i turkusowej wody, więc żal byłoby zostawić je tylko dla siebie :) Szczególnie, że to jedna z najładniejszych plaż jakie znam.
Niesamowite formacje skalne, wysoki klif, ładny piasek i muszelki. Spokojne poranki pełne mew i imponujące zachody słońca.
Wspaniały odcień wody, która dość długo jest płytka, ale fale potrafią czasami przewrócić nawet dorosłego (sprawdziłam to na własnej osobie :)).
Lubiłam chodzić promenadą nad plażą, z której widać było bezkres oceanu.
Albo zamawiać w knajpce deser i obserwować z góry widoki :) Ahhh gdybym mogła tam wrócić, nie wahałabym się nawet sekundy!
Pasteis de nata Portugalia

22 komentarze:

  1. Już sama nie wiem, czy lubię oglądać takie piękne krajobrazy na zdjęciach. Z jednej strony poprawiają mi humor, lecz z drugiej zaczynam się wkurzać, że jestem teraz w Polsce i muszę patrzeć na zachmurzone niebo. Gdzie się podziały te gorące lata? Chyba wszystkie uciekły na południe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, a co to za ciacho to po lewej od pasteis de nata??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarta migdałowa z siekanymi migdałami, bardzo popularna i bardzo przeze mnie wielbiona :)

      Usuń
  3. Faktycznie piękne plaże, bez oporów można zrzucać buciory;) Deser niesamowicie smakowity. Z lewej tarta, a z prawej? Ciasto francuskie może z jakimś nadzieniem?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasteis de nata :) Symbol Portugalii, tarletki z ciepłym, jajecznym budyniem. Więcej o tych pochodzących z Belem pychotach pisała Ula kilka dni temu http://adamantwanderer.blogspot.com/2013/07/pasteis-de-belem.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję, że kiedyś dane będzie mi odwiedzić Portugalię i skosztować zaprezentowanych pyszności:) W tym roku jednak pozostaję w domu, no chyba, że uda mi się namówić męża na kilka dni w Warszawie i ponowne odwiedziny Łazienek;)

      Usuń
  4. mialam szczescie byc tam w srodku zimy , piekna plaza
    i sporo tych ciastek zjadlam takze

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie przepieknie tam...kolor morza i piasku zachwyca! Az chce sie zdjac buty i zostawic tam swoj odcisk :)
    Fotka z muszelka i kamyczkiem podbila moje serce :) takie proste a jakie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natura cudowne połączyła tam kolory! Czy gdzieś w tych okolicach jest Lagos czy nie bardzo się orientuję? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć, jakieś 25km na wschód od Lagos

      Usuń
  7. piękna jest, nie da się ukryć, a pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycajace!!! kolorystyka zdjec absolutnie powala na kolana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja sie tam wybieram od jakiegos czasu, ale jeszcze ciagle nie dotarlam. Piekna jest ta plaza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te plaże... te najbardziej znane i te odkryte podczas spaceru zupełnie przypadkiem, ukryte wsród zatoczek - można je było mieć tylko dla siebie ... Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się zdjęcie trzecie od góry.. Niby takie proste, a jednak coś w nim jest :) Fajnie, że wstawiłaś te zdjęcia bo są na prawdę fajne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ta Portugalia...Mam nadzieję, że będzie w przyszłym roku;-)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kalejdoskop Renaty

    OdpowiedzUsuń
  13. Plaza jest po prostu piekna...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne, smaczne, letnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie! Plaża, słońce i słodkości... To jest dopiero relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawno widok żadnej plaży mnie tak nie zachwycił. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. My z pewnością też :) Ciężko się ogląda takie obrazki siedząc w biurze oj ciężko ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego zawsze staram się jeść śniadanie czy chociaż wypić herbatę w miejscu z widokiem na Bosfor lub morze. Wiadomo, że kosztuje mnie to majątek, później płaczę, że nie mam na mieszkanie, ale warto! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP