12.12.13

Konkurs z nagrodami z różnych stron świata!

Przyszła w końcu zima, ciepła wcale ni ma... :) Ale Święta idą, trzeba się cieszyć! A z nimi dobre słowa i prezenty. We współpracy z etnobazar.pl - miejscem, gdzie możecie kupić upominki ze wszystkich stron świata, postanowiłam zorganizować bożonarodzeniowy konkurs z nagrodami.


Do wygrania są dwa zestawy: dla Pani i dla Pana. Sami możecie zdecydować, który chcielibyście wygrać i komu wolicie zrobić niespodziankę - sobie czy osobie bliskiej. Co dla Was przygotowałam?

Zestaw 1: bębenek Indonezyjski oraz  francuskie mydło z listkami oliwnymi 

 Zestaw 2: krem i pomadka z olejkiem arganowym na zimę oraz bransoletka z Indii

Co zrobić, aby wygrać nagrody? 

1. Polubić profil Etnobazar.pl na Facebooku
 2. Polubić profil Całe Życie w Podróży na Facebooku

3. Udostępnić baner informujący o konkursie na blogu lub Facebooku
             3. Odpowiedzieć 1 zdaniem na pytanie - co chciał(a)byś dostać pod choinkę i dlaczego?

KONKURS ZAKOŃCZONY - WYNIKI PONIŻEJ


23 komentarze:

  1. baaardzo fajny blog :-) z pewnoscia będe obserwowac :)
    zapraszam tez do siebie: www.stopmymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod choinkę chcę dostać... po prostu prezent, bo każdy podarowany od bliskich prosto z serca jest wyjątkowy. Marta Prokop, marta-marianska@wp.pl, zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod choinkę chciałabym dostać kurs gry na bębnie. Swojego czasu widziałam takie widowisko z ogniami i zamarzyłam by podmienić jednego z muzyków. Bęben wydaje się najłatwiejszy. Jeszcze jak będę pachnieć przy tym oliwką to będą to najlepsze święta ;p
    Kasia Kaczyńska, w takim razie zestaw nr1, kaczak232@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod choinkę chciałabym dostać porządną dozę akceptacji tego co mi się przytrafia, umiejętność godzenia się z nieuniknionym, wiarę w niemożliwe, niewyczerpany zapas pozytywnego myślenia, pewność siebie, odwagę aby być tym kim chcę i oczywiście podróż dookoła świata, choćby na traktorze. A i jeszcze zestaw nr 1.:)
    Travelling Milady z Life Good Morning ( Ewa)
    ewa. traveller@gmail.com
    P.S. Czekam na info jak w Dreźnie, bo ja przez brak śniegu o świętach zapominam;) Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, tak poza konkursem dostaniesz w takim razie mój świąteczny wpis, który powstał 2 dni temu i czeka na publikację ;)

      Usuń
  5. Chciałabym, żeby pod moja choinką znalazło się… uczucie déjà vu, taki powrót do przeszłości, do niezbyt odległych, ale źle wykorzystanych i docenionych zdecydowanie za późno kilku dni. A jeżeli do 24 grudnia nikt nie opatentuje podróży w czasie poproszę o bilet do barwnego Maroka! Być może tam, wśród krętych i wąskich uliczek medyny znajdę miejsce, w którym czas się zatrzymał a w powietrzu zapach minionych chwil miesza się z aromatem pachnących przypraw! :)
    Zestaw nr 2
    Pozdrawiam :)
    Joanna Lipiec, lipiecjoanna71@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham podrozowac, a ze jestem matka i to matka wielodzietna, moje/nasze podroze zawsze dostosowane do potrzeb dzieci.Od "Gwiazdki" chcialabym dostac mozliwosc spedzenia tygodnia tylko i wylacznie z mezem na Zakhyntos-ktore mi sie marzy od dluzszego czasu.Chcialabym odpoczac zwiedzajac albo tylko, polezec na plazy...i co najwazniejsze, aby ten prezent zawieral pakiet "nie tesknie za dziecmi i nie mam wyrzutow sumienia, ze jestem tu bez nich, nie placze kazdego dnia w mezowski rekaw, ze jestesmy tu sami".
    Marta Skwara, martiqa@wp.pl
    wybieram zestaw 2

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym odnaleźć mandolinę kapitana Corelliego na plaży Myrtos:), schować się w małej uliczce w Agrostoli z cafe Frappe w dłoni nie myśląc o tym, że za kilka dni czeka mnie ogrom pracy związany z przeprowadzką, ach, aby te święta były dopiero za miesiąc, wtedy zdążyłabym uporać się ze wszystkim, pozdrawiam życząc świąt spędzonych w greckim tempie:)
    hannahemke@wp.pl
    Hanna Hemke zestawu nie wybieram, wezmę co los da:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy prezent dla miłośniczki podróży to bilet lotniczy i w sumie nie ważne gdzie, lecz ważne by móc znów odkrywać nowe miejsca, poczuć radość obcowania z ludźmi, z kulturą. Podziwianie pięknych widoków, zwiedzanie zabytków, próba uchwycenia ulotnych chwil na zdjęciu - ja to kocham.
    Zestaw nr 2
    Lidia Rami
    lidka1505@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod choinkę chciałabym dostać po prostu niespodziankę, ponieważ największą frajdą jest podczas rozpakowywania prezentu spekulacja na temat, co też może się znajdować w środku, a potem następuję to miłe zaskoczenie.

    zestaw nr 1
    Julia Sankiewicz juliuszss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod choinkę chciałbym dostać więcej czasu, bym nie był tak zabiegany. Żebym znalazł choć chwilę, by zwolnić, zatrzymać się i zastanowić, po co właściwie tak ciągle pędzę. Czasu nie da się zatrzymać czy cofnąć, dlatego chciałbym dostać taki prezent, by potrafić się zatrzymać, spędzić czas z bliskimi, odwiedzić przyjaciółkę, której nie widziało się bardzo długo a której za każdym razem obiecuję się że wpadnie na kawę i ciastko, iść do babci na pogaduchy, spędzić wieczór z bliską osobą nie myśląc o jutrze i czekających na mnie obowiązkach.

    Krzysztof Wojniak , ratel1984@gmail.com , Zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod choinkę chciałbym dostać chwilę spokoju. Kilka minut, kiedy nie będę musiał o niczym myśleć, o coś się troszczyć czy martwić. Po prostu chwila spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam wygórowanych wymagań. W świętach bardziej cenie spokój i czas spędzony z najbliższymi. Jednak, odpowiadając na pytanie konkursowe, marzy mi się, abym dostała pod choinkę odrobinę ciszy, wtedy kiedy jest zbyt głośno, odrobinę spokoju wtedy, kiedy jest zbyt stresująco, odrobinę odpoczynku wtedy, kiedy jestem zbyt zapracowana, odrobinę rodziny wtedy, kiedy przez długi czas nie mogę jej odwiedzić i odrobinę miłości wszystkim tym, którym jej potrzebują.

    Pozdrawiam,
    Ula

    Mój adres e-mail to: siwicka.urszula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bym chciała dostać od męża informację, że jego firma znów postanowiła nas relokować do innego kraju (ponieważ w czasie rozmów pojawiały się różne kierunki, a to jest gwiazdka, wiec mogę sobie powybierać, to zawęziłabym obszar do Chin, Rosji lub Kostaryki, powrót do Stanów też byłby pożądany:) A jeśli to się nie uda, to Mikołaj niech się nawet nie pokazuje bez dużej butelki whiskey.

    Magda
    not-bornintheusa.com
    zawszewdrodze@gmail.com

    zestawik 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie nie, drugi zestaw, nie pierwszy! W naszym mieszkanku już i tak jest za dużo instrumentów:)

      Usuń
  14. Moim wymarzonym prezentem jest coś niematerialnego. W ten najważniejszy wieczór w roku chciałabym być z moją całą rodziną. Z moimi rodzicami, nieżyjącymi już dziadkami, a także z moją francuską rodziną goszczącą, która traktuje mnie jak swoją córkę, dzięki której pokochałam Francję i mam tutaj, w Burgundii swój drugi dom. Wszyscy razem, przy wspólnym stole, dzieląc się polsko-francuskimi przysmakami, przy dźwiękach muzyki granej na pianinie przez moje przybrane rodzeństwo. Byłby to wymarzony prezent, taka gwiazdka z nieba :)
    Karolina
    ethnopassion@gmail.com
    Wybieram zestaw numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chcę ja złota, Afryki gorącej nie pragnę, ku strojom odpowiedzi jednako nie nagnę, bo tylko zdrowia chciałbym dla ukochanej Dziewczyny, tak, by spokój nocy bezbolesnej i cień uśmiechu przyszedł do niej w końcu w odwiedziny…

    A w kwestii wyboru. Wiem, że Indiami się inspiruje, a to nieodmiennie każe na zestaw numer 1 wskazać!

    Daniel Mikosz, danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczynce siedmioletniej, bajkę opowiadając, wyprawę w zaklęte kraje obiecałam, dlatego bilet w orientalne strony mi się marzy (jeden cały, jedna połówka), ale Mikołaj biedny, raczej nie mam co na ofertę last minute liczyć, więc może chociaż bębenek w swej dobroci podrzuci? Zestaw numer 1 Monika Ziędalska, monika4135@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wybieram lot balonem z dziećmi, ale niech to będzie z lądowaniem na bezludnej wyspie na której spędzimy święta. Cała rodzina razem, to się zdarza żadko gdyz mąż pływa. Zestaw nr 2, Katarzyna Markiewicz

    OdpowiedzUsuń
  18. Pod choinkę chciałabym dostać odżywkę do rzęs :D chcę mieć dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugie rzęsy! aż do nieba ! :)
    nr. 2

    OdpowiedzUsuń
TOP