2.12.13

Prezenty ze wszystkich stron świata


Prezenty... Każdy je lubi dawać i dostawać. Wspaniale, jeśli są zgodne z zainteresowaniami obdarowywanego, jego gustem, niestandardowe. Lubię poczucie, że ktoś włożył odrobinę pracy w wybranie czegoś, co pasuje do mnie, w jakiś sposób mnie określa i uszczęśliwia. Kiedy przychodzi zima zakładam ciepłe skarpety, chowam się pod kocem, parzę gorącą herbatę i udaję, że mnie nie ma. Przygaszam światło i wyobrażam sobie, że jestem daleko  od domu, w ciepłej i słonecznej krainie. Słyszę dźwięki lokalnej muzyki, zastanawiam się jakie mogłyby otaczać mnie smaki, zapachy, kolory, widoki... Dlatego chętnie dostałabym coś, co obudziłoby we mnie ciepłe wspomnienia egzotycznych podróży, odległych krain. Takie ciekawe prezenty oferuje etnobazar.pl, firma zrodzona z pasji do podróży i pięknych przedmiotów, mająca w swojej ofercie rzeczy niebanalne, często intrygujące. 
Przeglądając ich asortyment od razu mam ochotę się spakować i jechać, odkrywać tętniące życiem targi czy małe sklepiki z rękodziełem. Kiedy zaproponowali mi współpracę, nie wahałam się ani chwili - doceniam takie inicjatywy a poza tym uważam, że mają ciekawą ofertę na każdą kieszeń. Bałam się zawrotnych cen i byłam pozytywnie zaskoczona. Wybrałam Dla Was to, co szczególnie przypadło mi do gustu, takie moje subiektywne zestawienie produktów.

Z biżuterii i dodatków: bransoletkę z Indii 12.90 zł, kolczyki 7,90 zł, torbę z Kenii 44 zł, szal jedwabny 69 zł

Do domu: poszewki z Indii po 26.90zł, wieszak vintage 21.90zł, lampion z Nepalu 19.90zł, stojak na gazety 70zł

Do kuchni: misa z Indii 89zł, tagine z Maroko 89zł, moździerz marmurowy 25,90zł, patera z Wietnamu 14,90zł

Przyjemności: kadzidła tybetańskie 13,90zł, stojak na kadzidła 7,50zł, mydło z Francji 26,90zł, olejek migdałowy 11,90zł
Kiedyś obiecywałam Wam, że nie będę rekomendować nic, czego nie sprawdzę, dlatego najpierw złożyłam zamówienie na stronie na kilka produktów, które chcę podarować bliskim mi osobom na Święta. Strona jest czytelna, produkty posegregowano wg różnych kategorii i co dla mnie ważne sugerowane są produkty "powiązane", zbliżone do rzeczy, którą akurat oglądam. Wrzucamy je do koszyka, a potem wybieramy formę płatności i sposób dostawy (wybrałam Pocztę Polską i przelew). Przesyłka przyszła po 48h od zaksięgowania wpłaty, dobrze zapakowana, każdy produkt zawinięto osobno w bąbelkową folię. Mała naklejka na kartoniku zdradzała, że to paczka na którą czekam :)

Skupiłam się na produktach kosmetycznych, bo są bardzo oryginalne a ceny wg mnie przystępne. Olejek kokosowy 11,90zł, Olejek migdałowy 15,90zł, błoto z Morza Martwego 21,90zł, mydło7,90zł 


Olejek migdałowy był prezentem ode mnie dla mnie :) Pięknie pachnie, cudownie nawilża skórę a także włosy. Mydło żurawinowo-migdałowe z Francji ma obłędny zapach, nawet przez folię. Firma zdała test i dlatego z przyjemnością Wam polecam ich produkty. Zajrzyjcie na etnobazar.pl jak najszybciej, bo dostępne są jedynie pojedyncze egzemplarze przywiezione z podróży. Dzięki  temu są to naprawdę unikatowe podarunki :) Jeszcze przed Świętami na blogu pojawi się konkurs, w których będzie można wygrać prezent, który sama wybiorę z ich oferty. Bądźcie więc czujni! :) Macie już pomysły na prezenty? A może kupiliście już wszystko i czekacie spokojnie na Święta?

12 komentarzy:

  1. dzięki za rekomendację, z chęcią się przyjrzę bliżej temu sklepowi
    u mnie prawie pokupowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niesamowite rzeczy ze świata. Nawet nie sądziłam, że można je kupić w Polsce :)). Świetny prezent dla bliskich na święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy i ciekawa stronka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja. Mnie się już coraz trudniej kupuje prezenty, mam wrażenie że wszyscy już wszystko mają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Przedmioty prezentują się świetnie :) Dzięki za polecenie ciekawego sklepu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, bardzo ładne i ciekawe rzeczy, dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  7. :) ja zaczynam kupowanie... lista się tworzy :) czekają mnie wywiady ;D kto? co? za ile? Czuję się już świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten sklep :) Całkiem niedawno szukałam tam inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe i przyjemne propozycje na prezenty pod choinkę :)

    JK

    OdpowiedzUsuń
  10. Cud miód i orzeszki! :) fajne pomysły na podarki, szkoda, że odkryłam go dopiero po świętach ech..

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobał mi się wieszak, który pokazujesz, tylko po kliknieciu wyskakuje mi błąd.
    Po wejściu na stronę nie mogę go już odnaleźć...

    OdpowiedzUsuń

TOP