7.5.14

Konkurs! Magiczne miejsca Hiszpanii. Wygraj 500 PLN na wakacje!

Zbliża się okres promocji last minute, więc będzie szansa wyjechać naprawdę tanio!

 KONKURS MAGICZNE MIEJSCA HISZPANII 

   Nagrodą w konkursie jest bon o wartości 500 PLN 
do wykorzystania na Twój wakacyjny wyjazd
    (pełny regulamin wykorzystania bonu znajdziecie tutaj, proszę o zapoznanie się)

Partnerem konkursu jest www.fostertravel.pl


1. Kręte drogi na wyspie La Gomera  


2. Pełne kwiatów zakątki Valdemossy na Majorce 


3. Zapierający dech Park Timanfaya na Lanzarote 


4. Kominy na dachach Casa Batlló i Casa Mila w Barcelonie 


5. Punkt widokowy Morro Velosa na wyspie Fuerteventura


6. Plaza de España w Sewilli 


7. Miasteczko Garachico na Teneryfie 


  To tylko kilka z moich ulubionych miejsc w Hiszpanii i na jej wyspach. W jedno z tych miejsc 
  albo gdzieś indziej, możecie pojechać o 500 PLN taniej ! Wystarczy wziąć udział w konkursie!

Co zrobić, aby wygrać bon?

1) polubić Całe Życie w Podróży na Facebooku
2) polubić Fostertravel.pl na Facebooku 
        3) napisać w komentarzu na blogu Jakie Miejsce w Hiszpanii jest wg Ciebie magiczne?
     (poza odpowiedzią wymagane jest też imię i nazwisko oraz adres e-mail 
Jeśli ktoś nie ma konta w Google, może wybrać opcję Anonimowy) 

Konkurs trwa od 07.05.2014 do 21.05.2014 
     22.05 zostanie wylosowany i ogłoszony zwycięzca! Powodzenia! 

45 komentarzy:

  1. Zapierający zachód słońca widziany ze wzgórza Monte Urgull w San Sebastian :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiszpanii jeszcze nie odwiedziłam to nie mogę napisać o magicznych miejscach, ale znam osobę co ma obcykany temat i chętnie jej przekażę wieści! ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz napisac co wydaje Ci sie magiczne w Hiszpanii z wiedzy jaka masz. nie musialas tam byc :-) ja uwazalam Sagrada Familia za cud na 10 lat przed jej zobaxzeniem!

      Usuń
  3. Magiczna jest Barcelona, jej zapach, smak, mnogość kultur, barw, języka, radości i uśmiechu :) Piękne ulice, szczęśliwi ludzie, słońce i zachody słońca oglądane z dachu. To jest magia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zamiast komentarza można dodać zdjęcia na bloga z opisem i wkleić tu link? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna, byle odpowiedz w taki czy inny sposob znalazla sie w komentarzu pod tym wpisem

      Usuń
  5. Valldemossa to niezwykłe miejsce, które za każdym razem przenosiło mnie swym klimatem i urokiem do początków XIX wieku. W głowie pojawiały się obrazy pochodzące z "Zimy na Majorce" autorstwa G. Sand oraz melodie utworów komponowanych przez Chopina. Dodatkowo kwieciste uliczki, które zachęcały do włóczenia się i ich nieustannego podziwiania, prezentują się niesamowicie w trakcie nowenny ku czci św. Katarzyny Thomas urodzonej w tym miasteczku. Czego przykładem może być chociażby to zdjęcie :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=456466764376770&set=a.428527903837323.97376.100000403527592&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstyd się przyznać ale ja jeszcze w Hiszpanii nie byłam :( jedyne na Teneryfie i byłam tam chyba wszystkim zauroczona. La Gomera jest przecudowna, ma swój niepowtarzalny klimat, ale zdecydowanie najdłużej w pamięci pozostanie mi chwila spędzona na El Teide z niesamowitym uczuciem znajdowania się nad chmurami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zgłoszenie konkursowe czy ogólny komentarz, bo nie wiem jak to liczyć :)

      Usuń
  7. Dla mnie najbardziej magiczna w Hiszpanii jest Barcelona - miasto jedyne w swoim rodzaju, barwne, wesołe, pełne życia, ale z nutą nostalgii i melancholii. A jeszcze jedno - Barcelona jest pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Estoy enamorada de Valencia.
    Magicznym miejscem w Hiszpanii jest dla mnie Walencja. To niezwykłe miasto rozciągające się wzdłuż rzeki Turii. Rzeka jest niewidzialna. Zamiast niej widać tajemniczy ogród, długi jak wąż i zielony jak krokodyl. Wszędzie pachnie pomarańczami, owoce są wielkie i soczyste jak na drzewach raju. Chodniki wyłożone są marmurem a z tajemniczych gmachów patrzą zaklęte w kamień nietoperze. Walencja rzuciła na mnie urok...

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej niesamowitym miejscem w Hiszpanii chyba do końca życia pozostanie Lugo (Galicja). Kiedy miałam zaledwie 12 pojechałam tam w ramach wymiany :) Pierwszy dłuższy wyjazd bez rodziców i jedna z najwspanialszych życiowych przygód. A najfajniejsze w tym wszystkim było to, że mogłam poznać Hiszpanię od drugiej strony (przepyszna paella przygotowana przez babcię mojej kochanej Uxii, Jamon serrano w kanapach do szkoły i najwspanialsze poranki w samym centrum otoczonego rzymskimi murami miasta) . Ah, mogłabym pisać i pisać! :). E-mail: joanna.otreba@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne widoki :)

    JK

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki, nie da się opisać tego pewnie samymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak na razie odwiedzilam tylko Madryt i Toledo, ale bardzo bardzo chcialabym wybrac sie do Granady, tak bliskiej mojemu ukochanemu Maroku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się odwiedzenie Barcelony a przede wszystkim Park Güell!!! Tak poza tym Teneryfa jest magiczna, i wodospady w de la Palma - marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy w jakimkolwiek miejscu na świecie jest organizowane bardziej ekscytujące wydarzenie niż w Pampelunie. Ucieczka przed bykami to najbardziej charakterystyczny symbol tego miasteczka. Ilekroć czytam o tym mam ciarki na plecach, a wrodzona chęć poznawania wszystkiego co nieznane wyzwala we mnie ogromne pragnienie uczestnictwa w tej fieście!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, Barcelona jest niezwykła! Zwłaszcza dzięki Gaudiemu. Sagrada Familia powinna być jednym z cudów świata. Niestety jeszcze jej nie widziałam na żywo... Ale gdybym wygrała w tym konkursie, kupiłabym synowi bilet do Barcelony, żeby zobaczył to cudo oraz stadion swojej ukochanej drużyny... To byłby wymarzony prezent na 18 -stkę, którą będzie miał za 3 miesiące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bon jest do wykorzystania na wycieczki pakietowe (zgodnie z regulaminem), nie na same bilety

      Usuń
  16. Camino de Santiago, czyli droga świętego Jakuba.
    Chcielibyśmy przejść tą drogę. Chcielibyśmy nauczyć się czegoś, o sobie i o innych napotkanych ludziach.
    Chcielibyśmy poznać historie innych ludzi.
    Chcielibysmy poczuć jak to jest być zmęczonym, wykończonym, ale iść dalej.
    Chcielibyśmy na tej drodze poznać na nowo siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musicie! To cudowne przeżycie - momentami bardzo trudne, lecz cudowniejsze niż można przypuszczać :)

      Usuń
  17. Najbardziej magicznym miejscem w Hiszpanii jest dla mnie jest malutkie portowe miasto Finisterre - znajdujące się na Costa da Morte - i przylądek (Cabo Fisterra) do niego należący. To miejsce na 'końcu świata', które kojarzy mi się ze spokojem ducha po długiej wędrówce (wielu pielgrzymów - w tym raz ja z mężem - dochodzi tu po zakończeniu Camino de Santiago), miejsce, gdzie najbardziej kocham podziwiać zachód słońca przy latarni morskiej, gdzie moje zmęczenie koi szum fal, gdzie pogrążona w swoich myślach przemierzam plażę w poszukiwaniu jakubowych muszli, gdzie wspinam się na wzgórza żeby podziwiać zatoki i ocean, gdzie chciałabym pojechać na kilka tygodni i napawać się spokojem i szczęściem - tym własnym i tym, które przynoszą ze sobą pielgrzymi z całego świata :)
    Jest wiele miejsc w Hiszpanii, które ze względu na camino, darzę silnymi uczuciami, ale w Finisterze mogłabym zostać na stałe, gdybym miała tylko taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  18. Magicznym miejscem dla mnie w Hiszpanii jest GRENADA z arcydziełem architektury islamu Alhambrą, z ogrodami Generalife i z dzielnicą Albaicin.

    "Dale limosna, mujer, que no hay en la vida nada como la pena de ser ciego en Granada."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to zgłoszenie konkursowe to proszę o podanie imienia i nazwiska

      Usuń
    2. tak to zgłoszenie konkursowe;) Dorota Kilińska

      Usuń
  19. Witam,
    jak dla mnie zdjęcia bomba. Wspaniałe widoki i oddane to co najlepsze w Hiszpanii.
    Sam byłem raz z Żoną, ale w tym roku tak mnie zaraziłaś, że znowu zamierzamy się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakbyś ogłosiła ten konkurs kilka dni później, to pewnie zachwycałabym się Barceloną. A póki co za najpiękniejsze miejsce w Hiszpanii uważam maleńkie miasteczko Ajuy na Fuerteventurze. Jest magiczne, ponieważ wygląda, jakby czas się tam zatrzymał. Podobno to właśnie tam przycumował statek z niejakim Bethancourtem i rozpoczął się podbój wyspy. A więc sama historia jest magiczna. Do tego miasteczko jest bardzo ciche i niewiele tam ludzi. W kilku malutkich knajpkach można zjeść owoce morza dopiero co wyłowione z oceanu. Konsumpcja odbywa się na świeżym powietrzu przy stole z widokiem na malutką zatoczkę. Atmosfera jest sielska i naprawdę przykro stamtąd wyjeżdżać. Oprócz cudownej zatoczki, można sobie pochodzić po skałach i klifach a dla odważnych można pozwiedzać jaskinie. Ponadto jest tam jedna z najstarszych plaż na wyspie, cała czarna, jak na Teneryfie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym wejść na najwyższy szczyt Hiszpanii - Pico del Teide :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cała Hiszpania jest przepiękna i warta zwiedzenia. Wśród wielu magicznych miejsc najbardziej w pamięci pozostała mi malutka miejscowość Tresviso położona w Picos de Europa. Dla miłośników ciszy, spokoju, górskich wypraw i niesamowitych krajobrazów to miejsce wymarzone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak jestem gdzieś na wycieczce, to lubię zwiedzać stadiony. W Hiszpanii byłam bardzo krótko, ale stadion Camp Nou w Barcelonie zrobił na mnie ogromne wrażenie :) spędziłam tam pół dnia, biegając po muzeum, podziwiając puchary, pamiątki, koszulki, zdjęcia. Magiczne było dla mnie wyjście na trybuny, gdzie z każdej strony - nieważne, czy u góry, czy na dole, idealnie widać murawę. Cały stadion robi wrażenie ogromnego, zwłaszcza w porównianiu z naszymi, polskimi. Dodatkowo klub Barcelona to nie tylko piłka nożna, ale także koszykówka i piłka ręczna, z którymi związane eksponaty można tam zobaczyć. Polecam, nawet dla tych, którzy nie są kibicami piłkarskimi, po takiej wizycie jest się w stanie zrozumieć fanów kochających swoją drużynę :)
    Pozdrawiam,
    Anna M

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje TOP 3:
    1. Barcelona - Sagrada Familia i Gaudi... poza tym uwielbiam duże miasta
    2. Deia - gdybym mogła spedziłabym tam miesiąc miodowy...zakochałam się w tym miejscu
    3. Sa Calobra- za wrażenia "drogowe" , ale warto było tam dojechać...

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie ukochanym miejscem jest Fuerteventura, a szczególnie Playa de Cofete. To miejsce jest magiczne, intrygujące i zachwycające. Dostać się tam nie jest łatwo, ale widoki wszystko wynagradzają!

    OdpowiedzUsuń
  26. tez pytanie ;)
    o tym, ze magiczna jest Barcelona przekonuje na moim blogu od dluzszego czasu ;)
    Waskie uliczki, nowoczesna architektuta, Gaudi, nieznane place pelne niesamowitej historii, restauracje z smakowitymi tapas, bary, koncerty, niesamowici ludzie spotykani nawet na ulicy...
    czego chciec wiecej? Podrozujac do Barcelony trzeba oddac sie magii tego miejsca i podazac za glosem serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. krótko i na temat: Ronda i Kadyks

    OdpowiedzUsuń
  28. Poleciałabym na Wyspy Kanaryjskie - Lanzarote. Nigdy nie byłam w Hiszpanii ale podróżuję sobie z google ;) Pozdrawiam serdecznie. Anna Prusak

    OdpowiedzUsuń
  29. Barcelona..... fascynuje mnie jej kolor, klimat, magia, którą tworzy w mojej głowie oraz...... książki Carlosa Zafon'a :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie fascynuje Teneryfa, marzy mi się na własne oczy zobaczyc wulkan Teide, odbyc spacer po lasach Anaga i piękne zachody słonca które będe mogła sfotografowac

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie MAGICZNYM ( jeszcze nie odwiedzonym przeze mnei) miejscem w Hiszpanii jest Park Narodowy Caldera de Taburiente , położony w sercu La Palmy w archipelagu Wysp Kanaryjsckich. Formacja geologiczna, która tworzy ponad stumetrową depresję, zapiera dech w piersiach i jest zdecydowanie MAGICZNA! Szczególnie dla mnie, geolożki, odkrywczyni, która z ogromną przyjemnością pospacerowałaby wokół ogromnej kaldery, podziwiając piękno i czerpiąc natchnienie do dalszych podróży turystyczno-badawczych :)

    Z serdecznościami,
    Natalia Hoska

    OdpowiedzUsuń
  32. Skwer przed Museo de Bellas Artes w Sewilli, na którym co czwartek wieczorami, schodzili się ludzie aby tańczyć tango do starych nagrań z płyt winylowych. Chciałabym tam kiedyś wrócić i tym razem zatańczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej magiczne miejsce w Hiszpanii, hmmm... troszkę ich widziałam, ale jakoś tak w pierwszej kolejności przyszła mi do głowy Fuerteventura i to tę kanaryjską wyspę nominuję :-) Fuerta jest miejscem do podziwienia niezwykłości przyrody, do delektowania się przestrzenią stojąc na brzegu dzikiego klifu w La Pared, do kąpieli w przejrzystym oceanie, do biegania po wydmach w Corralejo, do romantycznych spacerów po białej Sotavento i do odpoczywania na czarnej plaży w Ajuy :-)

    OdpowiedzUsuń
TOP