3.7.14

O zmianach w życiu

Ostatnio mam bardzo pracowity czas, ciągle się coś ciekawego dzieje, pojawiają się propozycje współpracy, dla mnie o wiele bardziej wartościowe niż umieszczenie na stronie linka czy baneru. Cieszę się, że inni doceniają to, co piszę, uważają, że jest  to godne uwagi i skupiają się bardziej na treści niż na ilości odsłon czy statystykach bloga.

W marcu napisała do mnie Anna Węgrzyn - coach, osoba o szerokich zainteresowaniach, bardzo ambitna i kreatywna. W planach miała otwarcie portalu m.in. o zmianach, motywacji, inspirującego do tworzenia wokół siebie rzeczywistości, która daje nam radość i spełnienie. Tematyka samorozwoju, realizowania się w pracy i życiu prywatnym, stawiania sobie wyzwań jest mi bardzo bliska a zapał Ani i wiara w sukces portalu szybko przekonały mnie, że to jest to. Jest wiele kwestii, także z zakresu podróżowania, które chciałabym obszerniej poruszyć, ale na blogu ciągle brakuje na to miejsca. Wszystko to złożyło się razem w idealną całość.

Portal Zmiany w Życiu zaczął działalność niespełna dwa tygodnie temu i już spotkał się z entuzjastycznym i ciepłym przyjęciem. Skupia coachów, trenerów biznesu, psychologów, praktyków zmiany, ludzi bardzo interesujących, wierzących, że zmiana jest zawsze szansą, a nie wrogiem człowieka, pomimo, że często się jej boimy. Miałam przyjemność poznać część redakcji i czuję się zaszczycona, że Ania widziała mnie w tak fantastycznym gronie. To moja pierwsza długoterminowa (mam nadzieję) współpraca, będąca dla mnie dużym wyzwaniem i wysoko postawioną poprzeczką. Tematyka portalu jest różnorodna, jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie i że dla wielu osób będzie on nowym początkiem. Do tej pory pojawiły się 2 moje teksty, ale oddałam już 9 a kolejne są w przygotowaniu. Z czasem będą pojawiać się nowe. Już teraz z przyjemnością czytam artykuły innych osób z redakcji i czuję się dumna, że moja skromna osoba widnieje w redakcyjnej stopce. Mam cichą nadzieję, że obecność w portalu pomoże i mi w podjęciu różnych życiowych decyzji.


Tegoroczne wakacje to dla mnie lista kilku postanowień, których zamierzam się trzymać - czy się udało, dam znać we wrześniu. Dużo czytam o motywacji, nastawieniu do siebie i świata, staram się zmienić pewne rzeczy w sobie, aby móc śmielej patrzeć w przyszłość i realizować  jeszcze więcej planów i marzeń. Kilka lat temu spotykałam się z coachem, sporo mi to dało, ale wówczas jeszcze nie do końca wiedziałam, czego właściwie chcę i miałam trudności z udzieleniem uczciwych odpowiedzi na niektóre pytania. Dziś wiem więcej o sobie, o ważnych dla mnie wartościach oraz o mojej misji na planecie zwanej Ziemia. Czuje, że idę w dobrym kierunku. 

Jeśli konsekwentnie coś robimy i wiemy, o co nam w życiu chodzi, wszystko ładnie zaczyna się składać w całość. Uwielbiam inspirować i zachęcać do podróży, korzystania z szans, jakie daje nam każdy dzień, do przeżywania życia świadomie i dobrze. Ten blog jest nie tylko o tym, co widziałam, ale jak sama nazwa wskazuje o tym, że nasze życie całe jest podróżą, również w pracy, w domu. Tydzień temu zostałam zaproszona na spotkanie Społeczności AKADOS jako gość, który ma opowiedzieć o swojej miłości do podróży, o tym, jak podróżować tanio. To ja miałam inspirować, a sama wyszłam ze spotkania zainspirowana. Studenci, którzy pojawili się na spotkaniu, to bardzo mądrzy, ciekawi młodzi ludzie z wszechstronnymi zainteresowaniami. Z przyjemnością słuchałam ich wypowiedzi, brałam udział w pracy z grupach. Ambitni, zdolni i serdeczni, aż się serce raduje :) Mam nieco inne doświadczenia i wspomnienia ze swoich lat studenckich, nie tak w sumie odległych. Takie inicjatywy i duże nimi zainteresowanie bardzo cieszy. Spędziliśmy razem kilka godzin, najpierw na części rozwojowej a potem relaksującej, jaką był grill na Polach Mokotowskich. Ten dzień dał mi dużo przemyśleń, dotyczących także mnie. Życzę sobie jak najwięcej tak interesujących, mobilizujących do działania weekendów!

Myślę, że w życiu najlepsze jest to, że ciągle się ono zmienia, że każdego dnia możemy coś nowego odkryć, zrobić, czegoś się nauczyć, coś zrozumieć, ale także wnieść coś w życie innych ludzi. O tym jest portal, tego się trzymam i mam w głowie jeszcze więcej pomysłów niż miałam, a wiara w to, że chcieć zawsze znaczy móc, naprawdę wywołuje dziś uśmiech.

23 komentarze:

  1. Pięknie! :) gratuluję ciekawej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Aga, Gratuluję, pamiętasz co napisałam do Ciebie przeglądając pierwszy raz Twój blog? I to jest piękne że zostałaś doceniona. Bardzo się cieszę! Na portal też zaglądac będę, wydaje się ciekawy, ja zawsze uważam że zmiany są potrzebne, nie wiem dlaczego tak kurczowo trzymają się ludzie tego co już mają, nawet jesli to nudne. Poczucie bezpieczeństwa , pewnie to, ale czy warto zatopić sie w nudzie gdy dookoła tyle wyzwań?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiecie nawet jak miło mi czytać te miłe komentarze! A zmiany... większość z nas boi się ich panicznie, mam nadzieję, ze ta strona pozwoli to ... zmienić ;)

      Usuń
  3. No Kochana, należało Ci się. Wreszcie nagroda za Twoje serce włożone w bloga. Życzę powodzenia i pwnie niedługo książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka? No mam nadzieję, mam pomysł na co najmniej 4 tylko ciągle nie mam czasu, by je napisać :)

      Usuń
  4. Gratuluje Agnieszko!
    Uwielbiam klimat Twojego bloga, zresztą nie ja jedna.Życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez gratuluje!!! jak milo, ze ktos docenia to co inny robi..Tobie takie szczescie sie przydarzylo...sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Agniesia gratuluję, już zerkam na ten portal :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje Aga! Byłam na portalu, czytałam teksty, bardzo mi się podoba, będę zaglądać.
    Cieszę się ogromnie, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, jest mi super miło :)
      A portal polecam, ciekawi ludzie do niego piszą!

      Usuń
  8. Gratuluję serdecznie i cieszę się, że zostałaś doceniona, bo bloga czyta się z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również przyłączam się do chóru gratulacji! Świetna sprawa, bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP