11.11.17

24 prezenty świąteczne dla miłośników morza

W tym roku nie miałam jeszcze okazji obejrzeć filmu "To właśnie miłość", ale nie da się ukryć, że Boże Narodzenie już coraz bliżej. W sklepach powoli pojawiają się bombki, kalendarze adwentowe i marcepanowe kulki, a sklepy zaczynają kusić świątecznymi promocjami. Ja już większość prezentów mam skompletowanych (jak zwykle kupuję je przez cały rok, a nie na ostatnią chwilę), ale szukałam ostatnio pomysłów na prezent dla ... siebie. Przy okazji powstał pomysł wpisu o podarunkach w marynistycznym stylu (moim ulubionym!). Rok temu pisałam o prezentach z folkową nutą (którą lubi np. moja mama). Wpis nie jest sponsorowany i jest w pełni subiektywny. Kierowałam się ogólnym marynistycznym klimatem (kolory biały i niebieski, paski, letnie akcenty), a nie tylko przedmiotami z ozdobami typu kotwice. Mam nadzieję, że uda Wam się znaleźć tutaj jakąś inspirację! 

MODA I DODATKI MARYNISTYCZNE

       
1. Tyszert longsleeve w paski, 189zł (do kupienia tutaj)
2. Naszyjnik łódka origami Dedicante, 37zł (do kupienia tutaj)
       
3. Lusterko Dziewczynka Marynarz, 11 zł (do kupienia tutaj)
4. Torba płócienna w grube paski, 15zł (do kupienia tutaj
     
    5. Kopertówka od Zuzi Górskiej, ok. 180zł (zamówienia tutaj)
        6. Kolorowe skarpety Surf and Sail, 25 zł (do kupienia tutaj)     
         
7. Materiałowe balerinki, 25-30zł (do kupienia tutaj)
     8. Zegarek Papierowa Łódeczka, 101zł (do kupienia tutaj)
         
9. Top One w paski Tyszert, 129zł (do kupienia tutaj)
10. Srebrna zawieszka Róża Wiatrów, 49zł (do kupienia tutaj
         
11. Jedwabny krawat w kotwice, 89zł (do kupienia tutaj)
12. Brelok morski w kotwice, 35zł (do kupienia tutaj)


MORSKIE AKCENTY W MIESZKANIU

   
13. Kalendarz ścienny latarnie morskie 2018, 35zł (do kupienia tutaj)
14. Pościel w marynarskie paski, 97zł (do kupienia tutaj)
      
15. Ręczniki dla gości Zara Home, 49,99zł (do kupienia tutaj)
16. Mydło Marsylskie Marine, 7,50zł (do kupienia tutaj)
       
17. Silikonowa foremka do czekoladek lub lodu, 35zł (do kupienia tutaj)
    18. Niebieskie szkło z kolekcji Stockholm 2017, 19-99zł (w sklepach IKEA)
       
19. Mydelniczka biało-niebieska Zara Home, 19,99zł (do kupienia tutaj)
20. Serwetki z morskim motywem, 5,50zł (do kupienia np. tutaj)
     
21. Marynistyczna girlanda ozdobna, 39zł (do kupienia tutaj)
22. Marynarska poszewka z łódką, 39zł (do kupienia tutaj)
     
23. Album na zdjęcia kotwica hand made, 115zł (do kupienia tutaj)
   24. Mgiełka o zapachu nadmorskich wakacji, 29,90zł (do kupienia tutaj)

Lubicie morskie klimaty? 

4 komentarze:

  1. Lubię takie marynistyczne klimaty :) Pozwalają chociaż w wyobraźni przenieść się do słonecznych, nadmorskich miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orędowniczko morza aż mi się Malta przypomniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Bardzo podobają mi się blogi podróżnicze. Świetnie sie przegląda tego bloga. Będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

TOP