14.11.10

Popołudnie w Rodos. Mieście Rodos.

Miasto Rodos jest zarówno stolicą wyspy o tej samej nazwie, jak też stolicą całego archipelagu wysp Dodekanez. Najczęściej odwiedzana przez turystów jest Starówka. Pełna sklepików, barów, kawiarenek. A także zabytków, wąskich uliczek.
Wszędzie kwiaty... Różowe, czerwone, białe, żółte... dla każdego coś ładnego! :)
Rodos ma bogatą historię grecko-turecką, kościoły i meczety stoją tu blisko siebie.
Od rana do później nocy Stare Miasto żyje. W upały co prawda nieco ospale, szczególnie popołudniami. Najlepiej wtedy znaleźć jakiś miły stolik. Pod drzewem. I zamówić zimne picie.
Albo po prostu... uciąć sobie drzemkę! A co! Każdemu wolno! :)

17 komentarzy:

  1. pięknie, słonecznie i kolorowo u Ciebie. miło choć popatrzeć na ciepełko :)
    szkoda że widoki za oknem (w realu) są u mnie szare, bure i dalekie od nawet letnich :(
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. WONDEFUL photography of Rodos.....and the last one of the sleeping golden doggy is too cute!!!!!!!

    ciao ciao elvira

    OdpowiedzUsuń
  3. elfii - dziękuję! Za moim oknem dziś było całkiem ładnie i słonecznie, ale to nie to samo! również pozdrawiam

    elvira - thanks!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodos mi się marzy :)
    Super go pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Rodos! To drugie po Lizbonie miasto, które jest moim miejscem na Ziemi ;)

    A najbardziej kocham je po sezonie - wtedy starówka wieczorem właśnie nie tętni tym turystycznym życiem, a żyje tak spokojnie, przyjemnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm mnie chyba aż tak nie zachwyciło, żeby lądować zaraz za Lizboną ;) Ale z drugiej strony nie spędziłam tam wiele czasu, 3-4 wizyty po 2-3h.

    A Wy dziewczyny spełniajcie marzenie! To jeden w sumie z tańszych kierunków europejskich, a warto się wybrać, cała wyspa jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie tam :) podobają mi się takie klimaty. myślałam, że to miejsce jest drogie, ale jeśli piszesz inaczej to warto się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Rodos, to moja pierwsza i chyba najukochańsza jak do dzis wyspa

    OdpowiedzUsuń
  9. ...i zlokalizować stolik w cieniu i zamówić frappe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hemero, jesli chociaż jedna osoba poczuje się zmobilizowana i wyruszy, to będę się bardzo cieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje miejsce na ziemii... kiedyś kupię tam dom... to moje marzenie...
    jak się nazywają te białe kwiaty na drzewach?

    OdpowiedzUsuń
  12. siulka - Jestem zdecydowanie najgorszym botanikiem w tym kraju i niestety nie mam pojęcia! życzę Ci w takim razie w Nowym Roku spełnienia swojego marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracja jest piękna! Zapraszamy również do nas, przeczytacie o wyspie Zakynthos http://trzecia-strona-mapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

TOP